Tråk dag och kväll!

Ännu ett inlägg..

Vad har man gjort idag nu då?
Jo det kan jag berätta...
Jag har diskat, som jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra någon gång idag.
Sen cyklade jag hem till mig och käkade plankstek med mamma :)
Efter det så smsade jag Linnea och frågade vad hon gjorde, och hon gjorde ingenting så jag frågade om hon ville gå på en promenad och det ville hon :) Så vi gick ner till sjön, satte oss på en bänk precis vid vattnet och pratade ett bra tag :) Det var mysigt och trevligt :) Man blev lite uppdaterad vad som hände i hennes liv :)
Sen gick vi hem till var och en.. då satte jag mig i soffan och kollade på Robinson som precis hade börjat då.
Så kollade på det med min mamma. Blir ju inte så ofta längre att vi kollar på tv tillsammans, så det var mysigt faktiskt.

Efter Robinson så cyklade jag till Tina för att kolla om Belse ville in.
På vägen dit så träffade jag på Linnea och hennes kompis som var på väg till Nöjesbutiken, så tog lite sällskap med dom dit :)
När jag kom fram till Tina så var inte Belse där :(
Så han har inte varit här sen igår morse :(
Hoppas verkligen han kommer senare, eller iaf imorgon bitti!

Pratade lite med Tina förut.
Dom höll på och festade.. men Tina tog det lugnt. Dom ska ju upp tidigt imorgon bitti och åka hem.
Längtar tills hon kommer :)

och ikväll så festar alla mina brudar.
Jag är nog den enda i hela Karlskoga som inte festar känns det som.
Murra ringde nyss från festen dom var på.
Dom verkade ha helt roligt :(
Och här sitter jag i Tinas lägenhet ensam och har tråkigt :(
Men får väl lägga mig och kolla på någon film om ett tag, så blir det en ny dag fortare sen :)

Så den här lördagen har väl inte direkt varit någon höjdare.
Träffa pappa gjorde jag inte heller idag som det egentligen var mening.
Men ska dit imorgon vid 12 kanske.. innan dom åker till Norge igen.
Så det har inte varit någon rolig lördag!
Hoppas nästa helg blir roligare :)

Hoppas ni andra har haft en bättre lördag :)

// Jenny




Tina och jag på Erikas 20 års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0