Tisdag :)

Hej på er :)

Nu är jag hemkommen från en heldag på jobbet :)
Skulle egentligen ha jobbat till 13 idag, men Madde ringde och frågade om jag kunde stanna hela dagen och inte tackar jag nej ;)
Har inte varit så himla mycket folk idag =/ tråkigt..
Men vi har haft att göra ändå, har plockat ut alla sommarsaker nu :)
Så nu finns det hinkar, spadar, blomlådor m.m. :)
Så vi har allt grejat i bútiken :)

Sitter hos Tina nu, hon är och spelar en träningsmatch mot några gubbar typ :P
Jag ska hjälpa henne med tvätten om en timme ungefär, måste hämta den. Hoppas allt har blivit torrt bara!

Just nu är jag grymt hungrig, ska ta och värma tacopaj som jag gjorde igår :P mums vad gott det är :D Till det har jag en god sallad med fetaost till :) Jag gillart ;)

Tänkte visa lite bilder från jobbet sen, har tagit lite kort på nya saker som vi har i butiken :)
Så tänkte göra lite reklam ;)
Men det får bli lite senare i ett annat inlägg ;)

För nu ska jag äta :P

Ha det gött!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0