Tandvärk!

Ja fy fan alltså... vilken jävla tandvärk jag har! hela min högersida är svullen. vet inte om det syns men det känns iaf.
Jag har ju trott att det är visdomstanden som är på väg.... men nu är jag lite tveksam om det verkligen är det.
För jag har verkligen ont hela jäkla tiden!! När min visdomstand var på gång på andra sidan en gång, så hade jag inte såhär ont, eller jo.. jag hade ont, men inte HELA tiden!! Utan då hade jag ont lite då och då. Men nu värker det verkligen hela tiden, så jag har fått för mig att det inte är visdomstanden längre.

Igår kväll, när Tina och jag skulle sova... det gick verkligen inte.
Jag hade så jäkla ont, ärligt talat så hade jag så ont så jag visste inte vart skulle ta vägen!
Jag låg och vred på mig som sjutton, sen fick jag nog.. frågade om Tina hade någon mer alvedon liggandes någonstans, för jag tog den sista under dagen igår. Men Tina var tveksam... hon trodde inte att hon hade någon mer. Men sen kom hon på att det kanske kan finnas någon i hennes gamla väska som hon hade till skolan. Jag gick på en gång upp och kollade.. Tina hjälpte till. Jag kollade i hennes träningsväska och hon i hennes gamla väska. Och där fanns tre stycken!!! tack gode gud!! jag tog en på en gång, och hoppades på att det skulle gå över.
Men jag har haft ont hela natten, har sovit dåligt pga värken. Alvedonen hjälpte väl lite, men inte all värk!

Är det någon som har något tips om hur jag kan göra för att slippa den här värken??
Jag ska ner till stan och köpa ipren snart iaf. får hoppas att det går över då, men tvek på det.
Snälla, någon som har något tips? skulle verkligen behöva det nu!
För fy fan vad ont det gör!!!!

Inge roligt inlägg precis..
Men varför skriva om något roligt när man har så jäkla ont???!!!!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har ett tips: gå till tandläkaren ! :P

2009-04-17 @ 09:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0