Sunday people!

Idag är det söndag, gud vad dagarna går fort.
Hade ställt klockan på 10.30 idag, vaknade lite innan men låg och drog mig till 11 ungefär :)
Käkade frukost och gjorde ordning mig, sen ringde jag pappa :) Vi bestämde ju igår att jag skulle komma förbi idag runt 12, så ringde typ vid 11.30 för då var ju jag klar :P haha då satt han och Veronica och käkade frukost, dom var ju ute igår så dom var väl lite sega *host* ;) Nej men iaf, pappa sa att dom skulle duscha och sådär bara, men att jag kunde komma om typ tjugo minuter. Så jag satte mig framför tvn och då gick ju tiden iväg :P Så vid tio över tolv så kom jag iväg :)

Blev bjuden på daimtårta där :) mumsigt. Sen satt vi bara och pratade lite :)
Sen skulle ju dom åka till Norge så då tog jag cykeln och åkte till Tina igen :) Belse var inne då så släppte ut honom.
Sen började jag städa här :) Tog och dammsög lite och plockade undan :) duktig som jag är ;)
Tina ringde då med och sa att hon var i Sverige :)

Sen var det dags att göra ordning sig för kalas :)
Min kusins man eller vad man nu säger fyllde år :)
Så jag var med och grattade honom :)
Var kul att träffa alla faktiskt :)
Så blev kvar där en stund, sen begav jag mig till Tina igen :P

Sen har jag suttit och pratat med Murra ett tag :)
Fick veta hur det gick igår för dom, dom festade ju :)
Ångrar att jag inte följde med :( men men.. skönt att inte vara bakis idag iaf ;)
Men jag säger då det, hur orkar folk??
Och varför inte säga direkt till personen istället för att sitta och säga det när den personen inte hör??
Vad är det för mening med det då!??
Och att man orkar sitta och snacka massa skit när dom inte vet någonting???!! ååhh blir irriterad på sånt där!
Förstår dig murra alltså! ;)

ja, då har jag väl sagt mitt för den här gången.
Har inte ätit något idag förutom lite fika..
Så ska väl gå och göra ordning nudlar nu eller nåt :P

Snart kommer Tina hem med :D
Ska gå och möta henne och hjälpa henne med packningen sen :)

tjarråååå

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0