Onsdag!

Tja Tja!
Det blev ingen lägenhet för min del..
Just nu ångrar jag inte mitt val faktiskt. Så det känns bra.

I alla fall..
Igår efter att jag, Murra, Erika och mamma hade kollat på lägenheten så åkte jag, Erika och Murra till kronhallen och handlade lite. Sen åkte vi till bråten och fixade saft m.m. Sen tog vi med oss Freja och åkte till Murras stuga ute i Granbergsdal. Det var jättemysigt där! stugan låg precis vid vattnet, helt underbart.
Så vi gjorde ordning så vi kunde sitta på altanen :) Sen satt vi där hela dagen!
Det var lite kyligt i början, men sen kom solen fram och då blev det varmt och skönt.
Vi spelade TP. Första gången vann Murra, Grattis :)
Sen tog vi fram grillen och gjorde ordning käk :)
Hur gott som helst var det!! grillat kött med potatissallad och tzatsikisås! mums!
Sen blev det TP igen, fast med barnfrågor :P då vann Erika ;)
Sen satt vi bara och snackade :) blev lite melon också som efterrätt :) och efter det blev det glass. Så det kändes typ som om vi bara käkade när vi var där :P haha.

Nej men det var mysigt och skönt att få komma ut lite :)
Men gud vad trött man var när man kom hem! tror vi alla tre var det faktiskt :P

Så det var min dag igår :)

Nu tänkte jag diska :(
Sen ska jag tvätta..
Kanske åker hem en stund idag också.. det märks.

nej disken väntar.

Bye bye

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0