Förkyld och Tandvärk

Idag vaknade jag upp att jag var förkyld, det är ju helt sjukt!! Var ju nyss förkyld liksom :S
Fattar inte vad det är med mig.. konstigt iaf.
Inte bara det, jag har världens tandvärk också !! Vi snackar alltså! Så jädra ont gör det.
Tog en alvedon förut men inte har det hjälpt.. jäkla skit tablett. Bättre med Ipren, men tyvärr så är dom hemma, och jag är hos Tina.

Har bara tagit det lugnt idag eftersom jag inte mår så himla bra.
Har gått till kronhallen bara.. Annars inte mycket mer.


I helgen så bokade jag tågresa ner till Öland den 4 juni :D
Längtar till det!! Älskar att vara där nere!
Skulle lätt kunna flytta ner dit! Bara jag hittar något jobb så ska jag fan flytta dit :)
Bo hemma hos min bästa moster :D

Nej nu ska jag ta och hjälpa Tina att diska :D

Ha det så bra!
Jag ska försöka ha det bra med min förkylning och tandvärk!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Vad synd stjärten :/ Men det är ingen allergi som spökar då? Hoppas inte det iaf :)

2009-04-15 @ 17:46:13
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Coola Moster/Maritha

Hoppas du blir bättre,kanske för att vi åkte hem som du fick besvär. Så glad jag blir...sök jobb här och flytta hit gumman. Puss o Kram

2009-04-15 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0