Fernando Torres!

Ännu ett inlägg :)
Men ska inte skriva mycket.. har ändå inget att skriva om.
Anledningen till varför jag skriver är för jag ska lägga upp en bild på min blivande man Fernando Torres!
Det är affischen som jag fick av min bror som jag har hängt upp över min säng :)
Och först tänkte jag faktiskt lägga upp bilden bland dom andra bilderna i förra inlägget, men Fernando ska faktiskt ha en egen plats!! han ska inte behöva dela ;) hahaha :D


Snart är det Desperate Houswives!!
Den serien är ju så himla bra!! :D
Det är det enda jag kollar på typ :P i alla fall som jag följer :)


Nu blir det nog inga mer inlägg idag ;)
Men man ska ju aldrig säga aldrig ;) haha :P



// Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Har sagt det förut, säger det igen: MILJÖPÅVERKAD!!

2009-04-21 @ 21:06:00
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Erika: Men Fernando Torres är ju snygg!!!

2009-04-22 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0