Dålig uppdatering här!

OjOjOj, här var det dålig uppdatering.
Men Jag har varit hundvakt från i lördags till tisdags, och har inte haft någon dator då.
Men nu ska jag försöka bättra mig iaf :)

I lördags var det 20 - årsfest hos Erika :D
Mycket roligt tyckte jag, sen blev det att gå ut på wickan, för där spelade nämligen Same Old Story!!
Dom var grymma ärligt talat !! Så otroligt duktiga! Jag var självklart längst fram och hoppade och skrek ;)
Nej men det var mycket folk där och det var en sån himla lyckad kväll :D
Tack alla som var med i lördags och gjorde kvällen såå bra :) <3



Annars då?
Jobbade igår, jag och Emelie stod på torget och delade ut massa godis till barnen som gick påskparaden :) Hur söta som helst var dom :D Det var lite kallt, men det gick ändå :) Det var roligt att se barnen så glada :)

Imorgon kommer Kusin och Moster hit från Öland :)
Det blir en lååång resa för dom, men får hoppas att allt kommer gå bra :)
Längtar som bara den !! :D
Får se vad vi ska hitta på då :) det märks.

Vad blir det idag då?


// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Härligt :) Hallå jag har trååkigt! :P Tråkigt väder också.. Gör du idag? :)

2009-04-09 @ 13:39:36
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Murra: Jag har också tråkigt :( jag gör ingenting, ligger i soffan typ :P

2009-04-09 @ 15:06:33
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0