Om gårdagen och om Idag.

Igår blev det inget blogginlägg men hade verkligen inte tid.
Men kan berätta om gårdagen i alla fall.
Jag jobbade från 10.30 - 18.00 och det fanns HUR mycket som helst att göra kan jag lova er!!
hade fullt upp hela dagen med att få upp varor från pallar och märka dom och jag vet inte vad.
Var helt slut när jag kom hem..
Jag var hemma i ungefär en kvart, för jag skulle till Tina.
Men jag skulle hem för att hämta körkortsboken, tror ni jag fick med mig den eller?? NEPP!
Sen när jag skulle cykla så hittar jag inte cykelnyckeln, och jag hade den ju precis innan, shiit vad jag letade, men så låg den på bänken där jag alltid lägger nycklar, och jag hade kollat där men såg den inte då, snacka om att vara snurrig och trött.
Men jag cyklade till Emelie först och väntade på Tina för hon var på Ikea igen ;P
Och hos Emelie var Ellinor också :)
Så vi satt och pratade och jag fick en kopp te med, hur gott som helst var det :)
Men jag kände mig så jäkla stressad.
Jag skulle göra massa på kvällen, var tvungen att laga matlåda tills idag, och sen så skulle jag hinna läsa i körkortsboken, hinna kolla på idol och på vem kan slå Filip och Fredrik. Blev inte så himla mycket idol för min del, fick stå och laga mat istället =/.
Dyng ont i magen fick jag med, tror att det förmodligen var stressmage.
Så igår var en sån där dag som jag var hur trött som helst, inget gick som det skulle och jag kände att jag bara ville gråta! Usch och fy.

Min dag idag då...

Skulle egentligen vara ledig idag men Madde frågade om jag kunde jobba idag för hon hade pappersarbete att göra hemma, självklart ställer jag upp :)
Hade körlektion idag klockan 10.00 - 11-00.
Gick inte alls bra, skulle öva på vänstersvängar, blä för det!
Men jag kände själv att jag inte var så engagerad och trött och jag vet inte vad...
Jag skyller på att det är 11:e september idag...
Otursdag helt enkelt..

Åkte direkt till jobbet efter körlektionen, hade lite att pyssla med ett tag, så tiden gick fort.
Men gjorde något med nagelbandet så det började blöda :S
Sen fick jag se att jag har några små skärsår på fingrarna, vet inte vad jag har gjort :S
På eftermiddagen kom Tina och hälsade på :) hon skulle kolla på ljus men det var inget som passade.. så typiskt henne ;) Nejdå, men hon hade svårt att bestämma sig, så det blev inget :P
Sen så fick hon en gardinstång i huvudet också av mig, var självklart inte meningen! Jag höll på att byta gardiner och då fick hon stången i skallen, upps! hehe.
Så den här dagen var väl inte så lyckad kanske, hoppas det blir bättre imorgon!

Var lika trött idag när jag kom hem till Tina, helt slut är jag.
Känner att jag behöver sova, men kommer inte få sova ut imorgon heller för då har jag körlektion igen =/
Blir vänstersvängar igen då, hoppas det kommer gå bättre då!

Just ja, Tina har skaffat sig en blogg nu med :)
Titta gärna in där med :)
www.tinakihlberg.blogg.se

Till Madde:
Nu har du VÄLDIGT mycket att göra på jobbet, stackars dig.
Men roligt med massa nya saker i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: madde

Ok, räknar med att det är massor att göra,det löser sig - på nåt sätt gör det alltid det. Blir mest orolig för din mage - du måste säga ifrån om det blir för mycket! Det är tur vi har dig! Sköt om dig. Kram M

2008-09-12 @ 07:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0