Tisdag




Och min dag idag då..
Jobbat idag med, 10.30 - 18.00.
Märkte upp lite varor på förmiddagen.
Sen kom det varor, först två pallar med varor.
Direkt efter att vi hade fått in varorna så kommer det mer, och då var det FEM pallar med varor !
jahopp tänkte Niina och ja, bara att dra in allting.
Men allting är nytt på dom fem pallarna, och Madde var ledig idag och det är hon som lägger in allt nytt i datorn så vi kunde inte göra något med det idag.
Men dom första två pallarna kunde vi få upp, för det var sånt vi har haft förut :)
Så det fanns att göra idag kan jag ju säga ;P
Så tiden gick fort..
Det blev runt 16.00 det blev lite segt för då hade vi fått upp allting som gick att få upp.
Men sen blev klockan 18.00 och då var det dags för mig att cykla hemåt :)
Gick först till en bankomat för att kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet, hade mer än vad jag trodde faktiskt :O
Fast inte mycket ändå.. men ändå :)
Längtar till den 25:e ;)
Min första löning :P haha.

När jag cyklade hem så kände jag verkligen i luften att nu är det höst, det var helt kallt ute ju :O
Men på någon sätt så gillar jag hösten, det är såå fint med alla fina fäger på löven :)
Men kanske dags att skaffa en höst jacka nu?
och ett par bra skor :P
Får försöka inhandla det när jag får pengar :)

Helt seg är jag nu...
Har ätit mat också och då brukar jag alltid bli trött efter...
Men sen har det ju varit fullt upp på jobbet också så kan vara det med.

Längtar till Lördag faktiskt.
Då blir det statt!
Känns som det var ett tag sen jag var där :)
Då ska Catte med ut också :D kul!
Hon är typ den enda som gillar att dansa mycket när man är ute ;) haha ;P
Tina kanske inte kan följa med ut då :(
Hon ska på cup med innebandyn.
Men om dom åker ut och kommer hem ganska så tidigt så kanske hon hänger med? :)
Hoppas hoppas :)

En bra låt som jag kan tipsa:
Simple Plan - Your love is a lie

Nej nu vet jag inge mer vad jag ska skriva.. ;)

Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0