Reklam

Jaa, jag tänkte göra lite reklam här :P
haha nej men jag fick veta nyss att brorsan och hans band "Same old Story" ska spela på Wickan den 27:e september.
Dom ska vara förband då åt "The kristet utseende".
Kul för dom faktiskt :)
Och brorsan och jag var inne förut och kollade på biljettställets hemsida, och det är på topp 5 med förköp till de, så det kanske blir mycket folk där då? Det kostar 135 med förköp, värt??
Hmm... Jaa, tror fan det :P Roligt att se brorsans band ju :) Har inte sett dom spela på år och dar känns det som :S
Men kom gärna dit då :D 27:e september :)

Tina ringde nyss, hon har spelat match ikväll och dom vann mot Örebro :D Härligt Härligt ;P

Nu snart ska jag sätta mig och kolla på "vem kan så Filip och Fredrik".
Hoppas det är bra :)


Puss
// Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske vi kan gå dit efter festen här då den 27:e :D pusss annaaa-böörta :d

2008-09-10 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0