Mysigt med höst :)


   Jag & Linnea förra hösten med hundarna :)



Ja det är det verkligen, hösten kommer nog efter sommaren för min del som favorit årstid :)
Älskar alla de fina färgerna på träden och när löven ramlar från dom och sådär :)
Det är sååå himla mysigt med hösten, jag gillar´t  ;)

Ibland är jag allt konstig, Nu fick jag värsta rycket och skriva ett till blogg inlägg, fast jag egentligen inte har något att skriva :S
Och ibland står det ju still här för min del, skumt :S

Har suttit och kollat upp lite datum till Öland, men har inte kollat tågtider ännu.
Men det skulle verkligen vara hur skönt som helst att komma ifrån Karlskoga lite :)
Tina ville gärna hänga med också, hon har inte varit på Öland sen hon var liten.
Så vi ska kolla upp det där lite sen :)

Måste komma iväg till pappa i Norge också, men blir ju aldrig av :S
Först skulle ju dom komma hit nu i oktober, men verkar inte som om det blir något för det var andra saker dom skulle göra på helgerna.
Vet inte när jag träffa min pappa sist :S
Lite jobbigt faktiskt om jag ska vara ärlig...
Får försöka komma iväg i November till Norge då...
Men kommer väl inte bli så?
Det märks..

Skickar lite sms med Tina nu, hon kanske ska få en katt av en släkting till henne för den ska avlivas annars :(
Det var tydligen något med att dom har flera katter, och den här katten mår tydligen dåligt av de, så dom andra mobbar den typ... så den kissar inne och sådär. Men den ska tydligen vara väldigt go :) Så hon ska nog testa ifall det går, för det är ju synd och avliva den liksom.. Mysigt med en kissekatt ju :)

Nej nu får jag ge mig och blogga ;P
Har ju inget vettigt att skriva i alla fall så ;D

Puss & Kram

// Jenny


Kommentarer
Postat av: linnea

ja! jag har ju sagt att hon borde skaffa en katt. :D

2008-09-29 @ 22:26:31
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0