Moster på besök :)

Hade körlektion imorse klockan 10...
Har inte samma lärare längre så blev lite konstigt, men det gick i alla fall :)
Efter det så cyklade jag ner till stan, skulle börja jobba klockan 12 och min körlektion slutade 11 så därför fick jag gå i lite affärer så länge. Men i Karlskoga tar det ju inte så lång tid att gå i alla affärer så vid 11.30 så gick jag till jobbet ;P satte mig på en stol och drack vatten tills klockan 12 haha :P

Mamma kom till jobbet idag en stund :) hon shoppade present till min faster för hon fyller år imorgon :) tur för henne att hon hittade någonting och köpte det haha ;)

Tina kom ner till klockan 18 också :)
Min moster kom hit idag så hon ville med hem till mig och hälsa på henne för hon tycker att min moster är cool ;) haha.
Så vi gick hem till mig och hälsade :) Kul att se henne faktiskt :)
Pratade en stund men henne :)
Sen lånade Tina och jag mammas bil och åkte och handlade :P
Åkte hem med maten till Tina och då träffade vi Blirren utanför, så hon hängde med oss hem till mig :)
Jag packade lite saker sen skjutsade brorsan oss till Tina igen :)

Vi lagade mat här, sen hoppade jag in i duschen..
Skulle egentligen kolla på film, men den var visst över 2 timmar, så vi struntade i det för då skulle vi få sitta här till 12 inatt, och det blir försent.

Imorgon är jag ledig.
Har körlektion och efter det ska jag gå hem till moster och vi ska åka och käka på mammas jobb sen :)
Sen får vi se vad det blir :)

Just ja...
Igår satt jag med brorsan och Johny.
Vi kollade på ett klipp från youtube med Celine Dion live i Las vegas.
HUR BRA SOM HELST verkligen!!
Vilken jävla röst hon har, helt sjukt!
Ska lära mig av Linnea hur man sätter in klippet på bloggen..
Så tänkte sätta in det klippet då :)
För det måste höras!!

Kommentarer
Postat av: linnea

meeen.. du är så trög! ;D vad fattar du inte? har du testat?

2008-09-24 @ 22:16:05
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0