Min Torsdag :)

Idag vaknade man upp hos Tina :)
Vaknade först klockan 06.00 av att hennes klocka ringde eftersom hon skulle upp då.
Kunde inte somna om när hon hade gått upp, sen behövde hon hjälp med sitt halsband som det hade blivit en knut på så fick gå upp och hjälpa henne, trött som en jäkla Zombie :P Men fick inte upp den, och hade inte direkt något tålamod att stå och försöka få upp det där klockan 06.00 på morgonen, så jag gick och la mig igen :P
Sen sa Tina hej då innan hon gick till bussen och då hade hon fått upp knuten i alla fall :)
Sen hade jag skit svårt att somna om igen :S och när jag väl somna så sov jag skit dåligt, vaknade flera gånger :S
Så när klockan var 10 så fick jag nog :P Gick upp och kollade på tv, fast fanns inget att kolla på direkt :S
Så jag tänkte att jag diskar istället, för det var ganska mycket disk och det är inte så roligt för Tina att komma hem och det är fullt med disk att ställa sig med efter en hel dag på skolan.
Så det blev att diska sen hoppade jag in i duschen och sen gjorde jag i ordning mig :)
Tänkte att jag åker ner till mammas jobb och äter idag (solbringen), så jag struntade i att äta frukost bara för att dom äter runt 13, Så om jag hade ätit frukost så hade jag inte varit något hungrig då.

Direkt när jag kom ut från lägenheten så börjar det regna!! Är det inte typiskt eller???
Verkligen precis när jag skulle cykla också...
Sen när jag typ var framme då självklart slutade det regna! men men.. så är det!

När jag hade ätit så cyklade jag ner till jobbet (Oj Oj Oj) för jag skulle köpa en sån där torkvinda till Tina eller vad det nu heter :P Så hälsade på där en liten stund :) Hade kommit in massa nya saker, jättefina panelgardiner också!! och muggar och sparburkar och jag vet inte allt :P Alltid roligt med nya saker :D

Efter det åkte jag hem en stund :)
Brorsan och jag tog en kopp kaffe tillsammans och vi lyssnade på musik och pratade :)
Han spelade även gitarr till låtar, helt sjukt vad duktig han är egentligen :O
Han lär sig en ny låt på en gång!! han spelar bara igenom en gång medan han tittar hur ackorden ska vara, sen så kan han låten :S och då spelar han helt utantill :S sjukt! själv så kan man inte ta ett enda ackord !!!! men men :P

Åkte till kronhallen sen och handlade små tuggben som jag ska ge till tanten (Emelies hund), heter egentligen Freja men vi kallar henne för tanten :P så grymt söt är hon! ska ta kort någon dag och lägga in för att visa :) ska även ge några sånna till Zelda :)

Nu är jag hos Tina igen, har plockat lite granna :)
Har hunnit med mycket idag tycker jag faktiskt :)
Tina är snart hemma, ska fixa iordning nudlar åt henne nu :)

Skriver nog senare :)

Puss på er !

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0