Ledig idag

Aa idag har jag varit ledig :)
Har inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt.
Vaknade av att jag hade ont i huvudet och har fortfarande det =/
Har haft det hela dagen så fattar inte vad det är :(
Hoppas verkligen det går över snart, blir tokig annars.

Åkte till Tina vid tre, kollade lite på tv..
sen började Tina diska så jag åkte till kronhallen och handlade kräftor och vitlöksbröd och lite godis :) mums :P

Sen när jag kom tillbaka så hade Tina börjat med maten :P
Kött, potatis och sås bjöd hon på :) och sallad till det förstås :P
Jättegott var det :)

Madde ringde förut, blir att jobba på lördag :)
Det gick bra för mig så det är lugnt :D
Fick lite sovmorgon ocksås, börjar 10.30 då ;) gött :D
Jag som älskar att sova, så det blev jättebra :D:D

Tina är i tvättstugan nu så jag tänkte att jag kunde passa på och skriva blogg :)
Snart börjar vänner på tv, sen blir det idol för hela slanten :D:D det ska bli kul att se !! :D
Och till idol blir det kräftor :P

Ha en bra kväll allihopa :)

Puss & Kram // Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0