Hundvakt och Ikea igen ;)




Igår kväll åkte jag till Emelie en stund på kvällen :)
Där var även Paath, blirren, Wall och så kom Tina och Malin en stund också :)
Malin skulle iväg och jobba på statt så hon var inte kvar så länge.
Tina, Emelie och Paath satt och drack lite, vi andra höll oss ifrån det :P
Jag var så jäkla trött för jag hade sovit dåligt under natten, men det var trevligt :) Vi satt och pratade och skrattade :)
vid 22.30 kom mamma och hämtade mig och Tina, då drog vi till Mc donalds för båda vi var hungriga :) Sen åkte vi hem till den goa hunden Zelda :)

haha tänkte berätta lite om Zelda och om natten :P
Först blir jag väckt av att Tina väcker mig :P
Då säger hon att hon tycker det låter som om det regnar in. Men balkongdörren stod ju lite öppen så det var ju det som lät så :P haha så söt är hon :)
I alla fall, somnar om ganska så snabbt.
Senare vaknar jag av att Zelda SNARKAR så högt :P haha jag vaknar alltså av att en hund snarkar :P uj uj..
Försöker klappa henne lite så hon vaknar till så att hon ska sluta snarka, men tror ni det går eller?? Nej, hon snarkar vidare :P så jag fick typ skaka på henne för att hon skulle vakna. Helt söt haha :)
Aja, somnar om efter det..
På morgonen sen, typ vid 7 eller något så vaknar jag av att jag får tassar på min rygg, då har Zelda krypit upp mellan Tina och mig vid våra huvuden. Så där låg hon och göttade sig, tyckte det blev helt jobbigt med hennes tassar så sa till henne att gå ner till fötterna igen, och det gjorde hon :) duktig vovve :)
Tina tyckte inte det gjorde någonting att hon låg där, men det tror jag det när det var hon som fick Zeldas rygg vid henne, helt varmt och gött för henne :P

Halv elva ställde vi på klockan, gick upp och fixade frukost.
Sen kom vi på att vi ville till Ikea, IGEN !! ;)
Har varit där skit mycket nu känns det som :P
Men jag frågade mamma om hon ville med och det gick så bra så :)
På ikea köpte jag lite saker :)
Det blev en ny lampskärm, doftljus, fyra ljusyktor, olika köksredskap, och två krukor :)
Sen fick jag även ett nytt duntäcke av mamma :) helt snäll. kosta 199 kr, billigt tycker jag :)

När vi kom hem så tog vi det lugnt :)
Mamma bjöd oss på plankstek, hur gött som helst :P

Har kollat på Kalla fakta ikväll och duschat.

Imorgon blir det jobb :)
Börjar 10.30, lite sovmorgon ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0