Fy på mig!



Dålig uppdatering här.. ledsen för det!
Har inte varit inne på datorn sen i torsdags, så därför har det inte blivit någon uppdatering här.
Men ska försöka skriva ner allt jag kommer ihåg från i fredags och fram till idag.

Fredag: Var ledig från jobbet då, vilket var mycket skönt eftersom jag hade jobbat hela veckan och vi hade hur mycket som helst att göra, trött var jag på torsdagskvällen i alla fall kan jag ju säga :P Men det är ändå kul när det kommer massa saker, då går tiden fort och det är även kul att se vad det är för saker som kommer in ;P
Men fick inte sova ut i fredags eftersom jag hade körlektion :(
Tränade på vänstersvängar igen, gick bättre än i torsdags i alla fall.
Sen efter körlektionen åkte jag till Tina.
Vi åkte in till Degerfors och lämnade ut massa tackkort från hennes student, tog hur lång tid som helst ju kändes det som :P haha. Men hon hade många tackkort faktiskt.
Sen åkte vi till Karlskoga igen, och då blev det pizza för båda var hungriga :P
Sen kom Catte till Tina, vi tog det bara lugnt och pratade :)
Sen kom Ellinor också, men vi blev inte kvar här så länge efter att hon hade kommit, för Tina skulle upp klockan 5 morgonen efter, så vi drog hemåt.
Vi gick genom stan, Träffade brorsan där som skulle på statt. så pratade lite med honom sen så skildes Ellinor, Catte och jag åt varsitt håll, sen cyklade jag hemåt och sov :P

Lördag: Hade tänkt att jag skulle sova ut, men blev inte så i alla fall, blev väckt av någonting (kommer inte ihåg vad).
Kände att jag började bli förkyld.. men förstod att jag skulle bli det eftersom Tina har varit det, och jag har ju umgåtts mycket med henne, så det är inte så konstigt att jag har blivit det.
Blev en "softar" dag under dagen, låg i soffan och kollade på Paradise hotel hela dagen.
Men sen fick det bli en dusch så jag piggnade till lite eftersom jag skulle till statt på kvällen.
Så gjorde i ordning mig sen kom Catte och hämtade mig sen drog vi till Patrik.
Satt och drack lite där sen kom Erika (hon var nykter) och hon körde oss till statt :) Tack!
var mycket folk på statt faktiskt, riktigt roligt där :) alltid roligt att träffa massa folk med! :)
Efter statt så träffade jag brorsan igen, han sa att vi skulle på efterfest och att Catte skulle med.
Jag ville inte med på efterfest men jag ville ändå inte hem, så då ringde jag Tina :P
hahaha stackars henne :P hon skulle ju upp halv nio, och jag ringde vid halv tre på natten :P helt trött var hon, men jag fick komma iaf :D jag hade legat och pratat lite med henne sen hade jag somnat som en stock :P hahaha :D men om man inte mår helt bra och har varit ute så är man ju trött :P

Söndag: Vaknade halv tolv ungefär.
Mådde inge bra, förkylningen hade blivit värre och jag kände mig febrig! Magen var inte heller bra kan jag ju säga!
Fy fan vad ont jag hade i den. Blev kallsvettig ibland och jag vet inte vad. usch och fy!
Tina kom hem vid halv tre ungefär från cupen, hon sa att jag skulle hoppa in i en dusch så kanske jag skulle må bättre sen. Visst, det var väl skönt, men hade ont i magen fortfarande. så la mig i soffan igen efter det.
Sen kom Catte förbi också.
Vi tog det bara lugnt, pratade och kollade på tv :)
Vi gick iväg till kronhallen och sen göttade vi oss bara :)
Sen på kvällen så åkte jag hemåt.

Måndag (Idag): Idag har jag jobbat. Madde frågade igår om jag kunde det, och det kunde jag såklart :)
Var sköna tider med, började 12.30 och slutade 17.30 :) Så dagen gick fort faktiskt :)
Direkt efter jobbet åkte jag till trafikskolan för att höra lite med dom om betalning och så.
Sen direkt hem till Tina.
Ställde mig och diskade åt henne, så hon kunde äta sina nudlar :P
Hon åkte härifrån 18.10 till ceveds för hon skulle kolla på nya knäskydd till innebandyn.
Så sitter här själv just nu, så tänkte att jag kunde passa på att skriva blogg :)
Ikväll blir det nog lugnt :)
Kolla något på tv kanske?
eller någon bra film kanske?
Tina har ju några stycken att välja på om man säger så ;)

Hoppas ni orkar läsa :P

Puss på er // Jenny :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Ja men visst är det kul, bara det att det är så dåligt betalt. om det hade varit bra lön så skulle jag absolut kunna jobba med barn livet ut. Men nu är det ju inte det. :/ Okej.. jag tror också att det kan stämma så är inte så dragen dit, men det är ju ändå nått jag gillar. ;) ska ringa runt imorgon och ser då vart jag hamnar. Jo, sofia Öland är en fotograf i karlskoga som gör fotojobb i olika former. :) Puss <3

2008-09-15 @ 20:55:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Erika

"och hon var nykter" DET DU!!!!!!

2008-09-16 @ 20:31:12
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0