Desperate äntligen!!



Idag var jag ledig från jobbet och jag har typ sovit bort halva dagen, men ibland måste man få götta sig med det ;)
Har inte gjort något särskilt idag, catte kom till Tina, vi lagade mat, spelade yatzy och bara pratade.
Sen gick vi alla skilda vägar, Tina gick till träningen, jag hem och Catte till Andreas.

När jag kom hem så satte jag mig lite vid datorn, sen kom Linnea hit en liten stund, stod och pratade en stund :) Alltid lika trevligt med den bruden ;P
Efter att hon gick så hoppade jag in i duschen, och det var hur skönt som helst, för jag frös så innan så det var verkligen jätteskönt att gå in i en varm dusch då :)

Just nu är det reklam i Desperate, vilket jag självklart kollar på !!
Har väntat i evigheter att det ska börja ;P OCh äntligen !!! :D

I helgen kanske Linnea skulle till Karlstad till sin syster, får se om jag hänger på där, har inte bestämt mig än hur jag ska göra. Annars blir det nog en lugn hemmakväll :)

Blev inte så långt inlägg idag ;P

Imorgon är det jobb för min del, och innan jobbet har jag körlektion, kommer bli en jobbig dag imorgon!

Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobba på tjejen, när katten är borta dansar ju råttorna på bordet som det så vackert heter... skratt Mmm jag är ju ledig imorgon men det finns en del att plocka med, varor trillar in så gott som dagligen. Kör hårt(men ta det lugnt på körlektionen) JennyYatzy ;-)) Kram M

2008-09-30 @ 23:08:52
Postat av: linnea

MEEEEEN! va det desperate idag!? :O det har jag missat! din körv som inte sa nått heller ;P aja.. finns som tur nått som heter repris. ;) kul om du hänger med till karlstad och om det blir nått :D älskar dig med vännen <3<3

2008-09-30 @ 23:16:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0