Äntligen Fredag

Idag fick jag gå upp tidigt, redan klockan 07.45!! USCH!!
Hade körlektion så det var därför.. Men det gick bra i alla fall :)
sparade pengar också ;) hehe...

Cyklade hem på en gång och la mig i sängen och sov :P
Huuuur sköönt som helst ! :)

När jag vaknade sen så såg jag att Madde hade ringt till mig.
Så ringde upp henne, och dom behövde hjälp på jobbet för dom hade fått varor så det fanns mycket att göra igen.
Men jag hade bestämt att jag skulle käka på Paris med Catte och Blirren, men det var bara jag kom efter det :) Hur bra som helst :)
Så när klockan var 13.30 ungefär så gick jag ner till jobbet :)
Mycket folk idag faktiskt, tyckte jag själv i alla fall ;P
Märks att folk har fått pengar...
Och på Torsdag är det min tur :P
Fick veta igår av Madde hur mycket jag skulle få, sken upp som en sol :D
haha, trodde verkligen inte det skulle bli så mycket faktiskt.
Så jag är mycket glad och längtar verkligen till torsdag :P

När jag kom hem så låg det 340 kr på bänken till mig. Hade fått av min granne för att jag har varit hundvakt :) så det var skönt faktiskt, för dom behövdes nu :P Är såååå pank just nu så ni anar inte :p

Har pratat lite i telefon med Pappa idag också :) skönt faktiskt.
Ses ju inte så himla ofta längre, och pratar i telefon gör vi väl inte heller så ofta.. så ibland känns det skönt att ringa honom och prata lite eller när han ringer till mig :)
Det var ju först tänkt att dom skulle komma hit i början på oktober, men vet inte om dom kan då...  synd :(
Vet inte hur länge det var sen jag träffade pappa =/
Men ska väl åka till Norge någon helg och hälsa på dom också, har ju aldrig varit där.
Vi får se hur det blir helt enkelt... det märks ju.

Förresten, idag på jobbet så ringde brorsan till mig.
Han frågade vad jag skulle göra ikväll ???? :O
Inget speciellt svarade jag då...
varför undrar du frågade jag med...
Nej jag undrade bara svarade han då.
Hur skumt är inte det på en skala???
Han har aldrig ringt mig och bara undrat vad jag ska göra :S
Jag sa att det måste ju vara någonting uträknat, men det var det verkligen inte sa han.. han bara undrade.
Men men... konstig är han :P

Nej nu var visst min mat klar för mamma ropade :)
Fläskfile blir det idag ;P mums :P

Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer
Postat av: madde

Tur att du kunde jobba idag, det underlättade en hel del! Så snurriga chefen kunde koncentrera sig på att lägga in varor... Ha en riktigt trevlig helg nu, ses på måndag, JennyYatzy ;-))

2008-09-19 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0