Slappar Lördag



Aa idag har det verkligen varit en slappar dag :P
Har legat i sängen till typ 15.00 eller nåt :P Väldigt gött faktiskt ;)
Plus att man behöver sånna dagar ibland ;)
Fast jag vaknade klockan 11.00 ungefär av att Tina väckte mig, fast att jag sa att hon inte skulle väcka mig :P Men hon kunde väl inte låta bli, sen gick vi upp och käkade frukost, men sen gick jag och la mig igen i sängen och kollade på tv :) Hur gött som helst faktiskt :)

Hela dagen har försvunnit idag... och nu är det redan kväll.
Tina är och spelar Match.. hoppas det går bra för dom :) Jag håller tummarna!! :D
Så jag sitter här, eftersom jag har hennes nycklar så kan inte jag gå någonstans för då kommer inte hon in sen.
Belse (tinas katt) har fått gått ut idag för första gången :) Det har gått jättebra :) så det känns ju bra.
Han kom in för en stund sen och ville ha mat :P
Och nu tror jag han vill ut igen så ska väl släppa ut honom snart :p

Skulle egentligen ha åkt till stugan idag igen och hälsat på pappa m.m.
Men jag kom inte hem sen på något sätt :S
Så fick stanna hemma.
Hoppas jag hinner träffa dom en stund imorgon innan dom åker hem :)

Usch, just nu känner jag bara att jag vill komma bort här ifrån ett tag!
Åka vart som helst, bara inte vara i Karlskoga.
Skulle vilja åka ner till Öland och hälsa på dom där, men det är ju så jäkla dyrt och åka tåg så det är helt sjukt :S
Men det skulle vara roligt att göra det i alla fall...
Det händer ju aldrig något här i Karlskoga... så tråkigt!
Aja... nu ska jag sluta klaga ;)

Ska hjälpa Emelie senare ikväll med att gå ut med hennes vovve :)
Hon ska på fest i Åtorp, så självklart ställer jag upp :)
Har ju ändå inget för mig liksom ;P

Belse ville visst inte ut nu :P
Han hoppa upp här i soffan brevid mig istället :)
Så go är han :)

Nej nu ska jag väl försöka hitta på något annat :)
Ska läsa några bloggar först innan jag stänger ner det här :p

Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0