"Pappadag" idag.

Idag fick jag ingen sovmorgon eftersom jag hade körlektion imorse, så det var bara att masa sig upp.
Efter det så cyklade jag hemåt och tog en varm dusch eftersom jag frös så, sen tog jag en kopp kaffe så jag skulle piggna till :)

Se drog brorsan och jag in till Kristinehamn och klippte oss :)
Det blev bra, men känns så kort nu :P är väl ovan bara... men jag har klippt av en bit faktiskt. Men det växer ju ut som sagt.

När vi kom tillbaka till Karlskoga så hämtade vi upp pappa och Veronica och barnen (eftersom vi lånade pappas bil).. sen så åkte vi till coop och pappa och Veronica handlade mat, sen åkte vi till stugan :)

Där tog vi det mest lugnt. Brorsan, jag och Julia spelade lite kort ;P sen pratade vi mest och sådär :) busade lite gjorde vi väl med ;) och då var även Dennis med och härjade :P haha. sen käkade vi mat och bara hade det trevligt :) riktigt mysigt faktiskt. Kul att träffa dom igen :) Fick även veta att dom hade varit på Oj Oj Oj idag :P dom hade shoppat lite därifrån ;P Bra där ;)

Sen vid halv nio så drog brorsan och jag hem...
Julia ville att jag skulle stanna kvar men kunde inte det =/..
Så söt är hon :P

När vi kom hem förut så skulle brorsan dra direkt och mamma skulle också dra för hon skulle ut med kompisar till puben... så jag drog till Tina, ville inte sitta hemma själv liksom :P haha helt tråkigt :P
Så nu ska vi kolla på Irene Huss :D

Kollade på idol förut, förstår inte riktigt hur hon Yasmina eller vad hon heter kunde hänga lös :S jag tyckte hon var bra idag. Men Jesper åkte ju ut... och det tyckte jag var bra, har aldrig gillat honom.

Nej nog om det..

Ska kolla film nu :)

puss och kram <3

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0