Onsdag

Förlåt, har inte skrivit på några dagar :(
men har inte suttit vid datorn så därför har det inte blivit något... tyvärr.

Men nu sitter jag här och ska försöka skriva lite fast jag egentligen inte har något att skriva om haha :P

Idag har jag jobbat, 14 till 18, en skön tid att jobba faktiskt :P
Hände inte så mycket på jobbet... stod mest i kassan idag..
Vi har ju gjort om lite nu med :) Blir kanon faktiskt!

När jag kom hem så åkte mamma och jag ut och övningskörde lite.
Våran bil fungerar inte, men vi fick låna Inga-Britts bil (mammas kompis), jättesnällt verkligen :)
Har ju inte kört hemma på evigheter så kände att nu är det dags, för annars tappar jag ju allt.
Men det gick bra faktiskt, men mörkt ute!
Det går såå fort, blir mörkt tidigt nu!

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, har käkat lite grann och nu är tvn på, kikar på bonde söker fru lite grann ;)

Har tyvärr inget mer att skriva :(
Sorry...

Skriver nog imorgon, ska försöka med det i alla fall ;)

Puss & kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0