Oförberett jobb idag

Idag vaknade jag 07.30 av att Madde ringde, hon mådde inge bra så hon frågade ifall jag kunde jobba.. självklart ställer jag upp på det :D Så idag har jag jobbat från 10-18... gick segt på jobbet idag. Kommer knappt ihåg samtalet från imorse :P dyng trött var jag ;) tur att du vet att jag är morgontrött Madde ;) för det vet jag ju att du med är ;)

Tog en buss till Tina på en gång efter jobbet.
Trodde att våran bil skulle vara klar men det var den inte.. så inget körande idag heller :(
Blir tokig på det här snart!!

När jag kom till Tina så fick jag nästan tvinga henne att gå till träningen :P hon satt och götta sig i soffan 18.25.. och hennes träning börjar 18.30. Så 18.30 ungefär så gick hon härifrån :P
När hon hade gått så började jag diska, var en del :p
Sen gick jag till konsum och köpte bröd för det var det slut på.
Träffade Emelie och Emma där :) pratade lite och sen tog jag sällskap hem med dom :)

Sen har jag bara suttit vid datorn och läst bloggar :P
Börjar bli hungrig nu så tänkte ta några mackor :)
Ska kolla på SOS familj och sen är det desperate !!!! :D love it !!

Längtar till LÖRDAG :P :D
Då jäklar ska det bli kul ;)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

skratt! stämmer till 100%! Tack för att du kunder jobba! kram...

2008-10-21 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0