Julen är här




Ja i alla fall på OjOjOj så är den det :P
Vi har fått in massa massa massa julsaker, det är verkligen hur mycket som helst. Så vi har att göra nu kan jag lova er!
Man vet knappt vart man ska börja heller...
Men det är roligt när det kommer in nya saker, blir som julafton ungefär :) Man är alltid nyfiken på vad det är för saker som kommer in :)
Så den här veckan har det varit mycket jobb :)
Men det gör inte mig något, för egentligen, vad ska man annars göra på dagarna??
Alla andra jobbar ju eller är i skolan..
Så det gör inte mig något att Jobba :)
Plus att jag alltid har roligt på jobbigt, Vi i personalen skämtar och skojar mycket varje dag, så man får sig alltid ett gott skratt, vilket jag gillar ;)

Idag bjöd Madde mig på mat :)
Det blev kinamat för våran del, hur gott som helst var det!! :P
Tack Madde för maten :) verkligen jättesnällt!

Efter lunchen så gick Madde och skulle köpa frukt till jobbet och jag gick till banken för att fixa lite saker.
världens tid tog det där!
När jag var klar där så gick jag till jobbet igen, och då hade Madde glömt att köpa frukt, hon hade gått till Hemtex istället ;) hahaha :D men man kan ju inte komma ihåg allt ;)

Den här dagen har faktiskt gått fort, för det har funnits så mycket att göra!
Och mer finns det också... plus att det ska komma ännu mer varor.
Men som sagt, det är kul :)

Är helt slut, tänkte duscha sen gå till konsum och köpa fetaost och något mer gott :)

Förresten, idag fyller min moster år :) Grattis till henne :) <3

Ha en bra torsdagkväll :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: madde

Ja, du JennyYatzy du känner väl till mitt ordspråk:

"Det underlättar att vara lite knäpp" Passande va =)

Ha en skön helg, för till veckan har vi en hel del att göra igen!

2008-11-01 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0