Innebandy??




Jag är faktiskt riktigt sugen på att börja spela innebandy!!
Skulle vara jäkligt kul!
Men frågan är om jag vågar börja och om jag är tillräckligt bra??
Jag är ju lite bollrädd också, och det är ju inte bra :/
men skulle tycka att det var kul med matcher och sådär :P
Fast kan ju bli sur och sådär, men sånt får man ta ;)
men ååhhh... vet inte hur jag ska göra!! =/
Men ska nog gå och kolla på någon träning nästa vecka och se lite vad dom gör och sådär :)
Tror ni jag skulle passa och spela innebandy?
Säg ärligt nu :) det hjälper mig bara :)

Annars idag har jag bara tagit det lugnt..
Tina har pluggat typ hela dan, så jag har kollat på film, rain man :)
Sen har jag gått till konsum och handlat lite, sen lagade jag mat :) blev fläskfile och pommes :) och en riktigt god sallad med fetaost å grejjer :P

Sen har jag stått här inne och skjutit lite med tinas innebandy klubba och boll :P går sådär ;) haha.
Men måste ju träna lite ifall liksom ;)

Men måste ta disken nu... det är ganska så mycket faktiskt ;) hehe.
Sen blir det väl datorn lite igen, och sen desperate ;)
Ska höra lite med Tina ifall hon har pratat med sin tränare något...

Har även frågat Linnea ifall hon var sugen och börja, och det var hon :)
Så vi ska kolla på någon träning ihop tror jag :)
kan ju bli kul om hon hänger på också, så har man ju stöd också :)
hehe... jaa vi får se hur det blir med allt ;)
men jag ska uppdatera er allt ;)
haha :)

Puss & Kram

// Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska börja spela om du är sugen! Man får spela även om man har taskigt humör. Haha du kan ju fråga Tina hur ofta jag satt på utvisningsbänken förr;)

2008-10-28 @ 20:08:14
Postat av: Therre

Klart du ska börja!

Det är på tiden att du skaffar dig en hobby (förutom att kolla "Vänner" ;P)

2008-10-29 @ 13:20:55
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0