Fredag

                                                                                                Tinas katt Belse :)



                                                                         Blommorna som jag fick av mamma igår :)


Vad kul det känns och ha körkort när man inte har någon bil :(
har inte kört en meter efter att jag fick mitt körkort.
Hoppas bilen blir klar ikväll!
Annars blir den nog det imorgon...Men hoppas ikväll :P

Mamma helt söt igår :P
Hon hade köpt blommor åt mig för att jag hade tagit körkort :)
Så snällt :) Tack mamma <3

Annars har det inte hänt något speciellt...
Tina åkte in till skolan idag.. hon har haft tenta.
Så jag cyklade hem till mig och Gick en lång promenad med Therre :) Hurtiga vi är ;)
haha fast sen när jag kom hem från promenaden så blev jag så himla sugen på chokladbollar så började baka det :p haha :D bravo ;)
Har kollat lite på tv med :)
Sen cyklade jag hem till Tina :) Så har inte varit här så länge..
Har gosat lite med hennes katt Belse.. så söt är han :P
När jag satte mig vid datorn så sätter han sig brevid datorn på bordet, och så kollar han och följer musen som jag rör :P helt sööt :) haha :D

Ikväll blir det nog lugnt..
Anna sa att hon var själv hemma ikväll så man fick komma om man ville och dricka lite och sådär.. men jag orkar fan inte :P är så seg idag.. så blir lugnt :) tv kväll blir det nog :)

Åååhhh...
Fick sms nu av Fredrik..
blir ingen bil idag...
Hoppas på imorgon men sån tur har jag väl inte??
inge kul att ta körkort när man inte får köra något :( :(

Usch...
nej nu blev jag på dåligt humör..

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0