1 vecka har gått..

Japp idag har det gått exakt 1 vecka sen jag fick mitt körkort, och hur mycket har jag fått kört??? Jo, till Örebro och sen tillbaka 1 gång!! Hur kul är det på en skala?? Snacka om att jag kommer köra bil när våran blir klar, om den nu blir det någongång !!! ååhh... blir så trött.

Idag har Tina och jag gått på stan..
Vi gick till banken så jag fixade ett nytt bankort nu, Visa ska jag ha nu istället ;)
Skulle ha tagit kort med till körkortet men hade inte pengar till det :( Såg att jag bara hade 100 kr kvar på kortet, så det är väldigt tur att det är lön imorgon ;) Men pappa är skyldig mig massa pengar också, därför jag är så pank just nu :(

Efter stan så tog vi en buss hem till Tina :)
Jag lagade mat åt oss två och Tina diskade så länge :)
Sen käkade vi och bara tog det lugnt :)
Sen smsade min granne och frågade om jag kunde ta kvällspromenaden med Zelda för hon kunde inte. Och jag ställer ju såklart upp :) Så jag gick härifrån när Tina skulle iväg för uppvärmning innan hennes match.
Jag frågade om Linnea ville med på promenaden och det ville hon :) helt snäll är hon <3 :)
Sen ringde Catte när jag var på väg hem, hon frågade om hon kunde följa med oss på promenaden, och visst fick hon det :) Så vi tre gick nere vid sjön och pratade :) mysigt!

Efter det så gick alla åt varsitt håll :P
Jag gick till Tina igen..
När jag var på väg dit så ringde Catte, då blev det ändrade planer för henne så hon kom utanför Tina och så träffade vi Emelie :) pratade en stund sen gick Catte och jag och kollade på Tinas match :)
Det var U-laget som spelade, så tina satt på bänken hela tiden eftersom hon egentligen spelar i A-laget...
Det laget dom mötte var verkligen jättedåliga!! Tina och dom vann med 11-1 !! hehe. så kan det gå :P

Så det här har varit min dag de ;)
Kul för er och veta :)

kan det inte bli lördag nu?? :P
wiiieee :)

ha en bra fortsatt kväll :)

Puss // Jenny <3

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaa, det är det som är så konstigt :/ ena stunden är allt jättebra sen blir allt ett helvete.. kunde inte förklara igår men för ta det nån dag! <3

2008-10-24 @ 17:21:51
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0