Om helgen osv . . .



Här var det dött..

Men det var såhär faktiskt, att i söndags så satt jag och skrev ett inlägg, men när jag väl var klar och skulle publicera så krånglade datorn! och i söndags hade jag en PISS dag, då allt bara gick fel, så då sket jag fullständigt i att skriva om hela inlägget igen, så därför har jag inte uppdaterat på ett tag.

Men i alla fall..
Ska berätta lite om min helg då när jag var på ullared.
Jag åkte dit med Tina, Emelie och Ellinor.
Så klockan 03.30 på lördags morgonen så ringde klockan, dax att gå upp!
Tina flög upp på en gång, men jag däremot... hehe jag låg kvar en stund :P Tina tjatade på mig en stund, men efter tio minuter eller något så kom jag upp.
Och när jag typ precis hade klivit ur sängen så smsar Emelie och frågar om vi ska åka snart :P
haha, hon och tina var som ett litet barn dagen innan julafton ungefär :P haha :D
Men vi kom iväg i tid, vi åkte ungefär 03.55 härifrån och hämtade upp Ellinor :)
Tina körde förstås först, eftersom jag var så trött.
Men vi byttes av efter halva vägen ungefär. Sen körde jag till ullared.
Det var ingen kö när vi kom dit så det var otroligt skönt :)
Jag handlade för nog 2000 kronor ungefär, och jag är nöjd :)
Var ju meningen att jag skulle handla julklappar, men hittade bara till mamma.
Så får bli Örebro någon dag tror jag ;)
Men det var riktigt roligt där i alla fall :) och jag tror vi alla är nöjda med resan :)
Vi var så himla övertrötta på vägen hem så det var helt sjukt :P det var galet i bilen alltså!
Man kunde tro att vi var fulla, för vi härjade mycket. Men kul var det ;)

Igår (måndag) hände det inte mycket, jag jobbade från 12.30 - 18.00.
Mycket besök fick jag på jobbet i alla fall ;)
Först kom Emelie och Adde (?), sen direkt när dom hade gått så kom Erika och Anna. Och när dom var där så kom min kusin Helen in :P så det var roligt faktiskt :)
Efter jobbet så åkte jag till Tina, jag duschade och hon kollade på en avsnitt av grey´s anatomy (eller hur det nu stavas) för hon köpte nämligen första säsongen på ullared. Sen när båda vi var klara så gick vi till Erika en stund. jag har ju inte sett hennes lägenhet, så det var på tiden. den var jättemysig verkligen :) Vi käkade mackor och drack te och bara pratade :) mysigt!

Idag blev det jobb igen :)
Började 10 och skulle egentligen ha slutat 14.
Men jag tog på mig leksaksavdelningen, eftersom vi har fått 3 pallar med leksaker.
Så det var mycket som skulle packas upp och märkas, sen var det bara att sätta igång och ändra massa i hyllorna, och det är inte det lättaste kan jag lova! man får göra om nästan 100 ggr för att allt ska få plats och för att det ska se bra ut. Så jag har hållt på med det där hela dagen. och det värsta är att jag fick bara upp 1 pall idag, så har ju 2 kvar. så jag kommer få göra om allt igen imorgon, DET VET JAG!! Men då går dagarna fort, och jag har något att göra :) och det är kul med :P :) så idag höll jag på till 16 :P så sparar tills imorgon nu :)

Åkte och handlade efter jobbet, direkt när jag kom hem till Tina så skalade jag potatis och satte det på spisen, sen gjorde jag ordning lite makaroner till Tina och mig tills hon skulle komma hem från skolan, sen diskade jag, sen käkade tina och jag och så kom hennes mamma en stund :) och snart ska jag sätta igång och steka fläskfile, för ikväll till desperate blir det plankstek :P HUR GOTT SOM HELST :D mums på det :P

Blev långt inlägg det här...
Men så blir det när man inte skriver varje dag.

Ha det så bra :)
Kram // Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag vet. Men de var ju inte så roligt just då.. Haha

2008-11-18 @ 21:06:23
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: linnea

svar: hahaha, jag vet får aldrig va ifred ju ;) ja men är det inte lite tråkigt att läsa om det då?

2008-11-19 @ 23:51:36
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

2008-11-20 @ 09:38:05
URL: http://ju
Postat av: Julia

Tack så mkt :)

Snart är de din tur :P

2008-11-20 @ 09:38:23
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0