Det går fort!

Gud vad jag tycker dagarna och även månaderna går fort!!
Idag är det liksom bara TVÅ veckor kvar tills jag fyller år :S det är helt sjukt..
Men inte gör det mig något, alla som känner mig vet ju att jag älskar att fylla år ;)

Idag så blev jag som vanligt väckt av Tinas klockan som ringer 05.50.
Men hon går ju inte upp direkt utan hon snoozar alltid, och det förstår jag självklart att hon gör :P
Men idag fick jag nästan butta ur henne från sängen :P haha helt söt :P dyng trött var hon verkligen.

Sen somnade jag om när hon hade gått.
Vaknade efter tolv någon gång... inte bra att sova så länge när jag ska upp halv fyra på lördag morgon!
Fick sms av Madde också, hon frågade om jag kunde komma och jobba idag, imorgon och på fredag :)
Och det kan jag ju ;)
och det är även bra också, för då kommer jag upp skapligt och så kommer jag jobba heldagar och det kommer vaera massor att göra, så jag kommer nog vara trött på fredag :P så då kan jag lägga mig tidigt :P
Kommer ju få lägga sig åtta eller nåt då :P uj uj...

Idag på jobbet fick jag bort en pall med varor i alla fall..
bara fyra kvar ;) och sen kommer det säkert komma mer ?! eller hur Madde?
Så jag har att göra dom här dagarna ;)

Nu om något helt annat än jobbet.
Igår så följde jag med Tina till hennes träning.
och jag var även med, jag tog modet till det faktiskt :)
Men jag var bara med på uppvärmningen, för sen när dom började med massa övningar så kände jag att det var för svårt för mig, så jag satte mig och kollade istället.
Men nästa gång det är träning så ska jag försöka vara med något mer :) bara det inte är så svåra övningar.
Men jag tog i alla fall modet och gick dit! bra va??
Men när jag kom hem efter träningen så var jag väl inte så himla glad, kände mig mest värdelös.... att jag inte vågade =/ Men men.... så är det helt enkelt.

Sådär, nu har jag skrivit av mig lite :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Mongo, kom du äntligen iväg?! =D

2008-11-12 @ 21:01:50
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Madde

....och INNAN det hade jag ringt TRE gånger, det nämnde du inte.....hm, sömntuta =))

Men farten fick du upp på jobbet vill jag lova, den var det inget fel på.

Vet att du är envis - snart far du runt på hallgolvet som de andra bandytjejerna, det löser sig!

Nattkram från Madde

2008-11-12 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0