Söndag & Morsdag

Idag är det söndag och jag vaknade 10.20, det är tidigt enligt mig!
Jag gick verkligen inte upp då utan jag började läsa i boken som ska vara klar imorgon, har kommit över halva boken nu i alla fall, men har en bit kvar faktiskt. läste kanske i ungefär 1 timme sen gick jag ner för att göra ordning frukost, det blev mackor och sen så kokade jag ett ägg också, inte alltid jag gör det kan jag lova ;)

Efter frukosten gick jag upp till sängen igen för att läsa den förbaskade boken.. känns som jag aldrig blir klar med den! än så länge så är den väl sådär ... kan bli bättre.. det märks.

När jag inte orkade läsa mer så frågade mamma om vi skulle åka och köpa en varsin glass och så kunde jag övningsköra lite. Självklart gick jag med på det :)
Vi åkte även förbi bankomaten för att kolla om jag hade fått in pengar av pappa, för jag och brorsan har städat i hans lägenhet för att han skulle slippa få åka hem från Norge och göra det, så vi skulle få pengar av honom om vi ställde upp på det. Och jag hade fått in pengar :) Tack pappa <3
Sen åkte vi till statoil och köpte glass, det fick bli en 88:a :P
Åkte genom stan på väg hem, helt dött ute :S
Körningen gick jättebra :)
tycker det bara går bättre och bättre nu faktiskt :)

Det är ju morsdag idag..
och jag har inte haft några pengar så jag har inte kunnat handla något till min mamma.
Men vi kom idén att jag kunde laga maten idag, så slapp mamma göra det.
Och det blev jättebra, jag bjöd på kycklingfilé och kroketter, mums :P
Mamma blev nöjd också så det kändes bra :)

Sen blev det dags för träning.
Tränade cross idag, 45 minuter body pump och 45 minuter spinning!
Jag var helt död när jag kom ut från salen!! shiit vad varmt det var, var som en tomat i ansiktet.
Men det var jäkligt gött!!! :D
Älskar att träna :) så underbart är det.

Har duschat så nu är jag fräsch igen.
Sitter här och skriver än massa när jag måste läsa i boken egentligen..
men det är såååå tråkigt. hatar att läsa bok! tidning går bra, men bok... usch!
Nej men måste verkligen läsa nu, så jag blir av med skiten.

Ha det så bra alla :)
// Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0