Plugg

usch, har suttit sen jag kom hem från skolan, som var ungefär klockan 14.00 och bara pluggat hela tiden! har inte gjort något annat än det =/ sååå tråkigt så det finns inte. Har turismprov imorn, får se hur det kommer gå, men det är inte så svårt faktiskt... mycket av det vi ska kunna kan man redan, så det är skönt de iaf :) Men jag vill ändå få bra på det här provet, försöker satsa på MVG i den här kursen, och tror jag kan ha goda chanser för när jag frågade läraren om hur jag låg till så sa hon att jag ska känna mig riktigt nöjd, så det känns väldigt bra att höra :)

Var tvungen att ta en liten paus från allt nu, är så himla trött. Känns som att ögonen snart ska ramla ihop.

Gick på en lång promenad förut i skolan, shiit fick ont i mina två lilltår =/. Sofie tog även med sina två vovvsingar på promenaden. långt var det men ändå skönt :)


Ikväll.. vad blir det då?

Det blir att bara slappa, eller ja... måste plugga också iofs :(

Så det blir inget speciellt direkt att göra.

Imorn har jag bara två lektioner :) väldigt gött. sen efter skolan blir det nog att åka in till Bergvik med Sofie och Erika och hämta våra T-shirtar till halva klassen ungefär som vi har lagt undan ;) haha.

Imorn har jag även träning :) gött de.


Nej jag ska väl börja plugga igen nu då, har redan gjort det i 3 timmar men får väl fortsätta.


Bye

// Trött Jenny


image4
Klassen i Tallinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0