Onsdag

Jahopp, då är man hemkommen från Degerfors och har kollat på Tinas klass avslutningsshow :)
Helt bra och roligt var det :) det var melodifestivalstema.
artisterna var: Abba, carola, Charlotte Perelli, fame, branstacitysläckers, nordman, Linda Bengtzing, Afrodite, Björn Skifs och Herreys.
Vi i publiken fick sedan rösta på det/dom bidrag som vi tyckte var bäst.
Jag själv röstade på: Herreys, branstacitysläckers och Carola.
Sen blev det 3 stycken som var nominerade till dom bästa, och sen var det 1 av dom som skulle vinna.
och dom som var nominerade var just dom tre som jag röstade på :P lite coolt ;)
Men dom som vann allting var: Herreys :) dom var grymt duktiga faktiskt :)
Det var jätteroligt att se så ett stort tack till LE3 som gjorde den här showen så bra och rolig :)
Tänkte lägga ut någon bild här nedanför också :)

Rolig dag det kommer bli imorgon då...
Har en lektion och det är idrott, och och det även min egna som jag ska hålla i. Så nu hoppas jag på att HELA min klass kommer till idrotten ;) annars jäklar :P.
Så jag börjar 13.10 imorn... men det värsta är att jag självklart har körlektion klockan 08.05 så måste gå upp 07.00 iaf !! Wiiieee !!!!!!!! aja.. inget att göra åt. sånt är livet. får väl sitta där en stund och plugga lite kanske, sen dra hem och göra något...

Men men.. nog om mina problem :P

Ska kila ner och ta något att äta nu, Har inte ätit något sen 12 idag så är hungrig :P.

Ha det gött.
Kram Jenny

image1

                                                                                          "Herreys"



image3


"Afrodite", Tina längst till höger :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0