Måndag

Började skolan 09.30 idag med klassråd..inget speciellt den här veckan som händer.
Fick veta mitt betyg av Jonas i konferens och reception, fick VG i den kursen. trodde att jag skulle få G i den faktiskt, Så det var gött :)
Sen gick vi till Gun och kollade vad vi hade fått på våra turismprov. jag var näst bäst i klassen :) Erika var bäst. hon hade 100 poäng och jag 99 :P haha. Mendet kändes gött. Fick MVG i den kursen :D:D:D
Härligt Härligt :D

Ska ha svenska lektion nu halv ett, sen blir det att dra hem.
Ska vänta på mamma sen blir det att åka och klippa sig :)
får se hur det kommer bli.

Skriver senare :)
Tjarrrråååå
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Vad roligt med alla bra betyg jenny! :D Grattis!

2008-05-26 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0