Tisdag

haha igår kväll åkte jag in till Tina för vi skulle äta plankstek, det tackar man ju inte nej till i första taget liksom ;)
och guuud vad gött det var :D:D Mums på det :P.
Efter att vi hade käkat som blev typ efter 21 någon gång,  eftersom det tar så lång tid att fixa ordning plankstek, iaf, så gick vi upp till Tinas rum och kollade på Gustaf 2 filmen :) haha så skön film ;) efter det blev det nattinatti.

Idag har vi inte gjort så mycket.
Jag tog en buss hem från Tina 15.35.
Mamma hämtade upp mig på stationen för vi åkte till apoteket på en gång för att hämta ut nytt recept på mina salvor.
jäkla eksem, det kan ta sig i röven ;)
Sen var det meningen att jag skulle åka iväg och träna.
Men då finns det ingen plats när mamma ringer, så dom tar vårat hemnummer ifall någon skulle hinna boka av sig, för då ringer dom till mig isånna fall så jag får den platsen ;)
När klockan var 17.05 så åkte mamma till träningen, eftersom det började halv. 17.10 så ringer dom och säger att det finns en plats, men tyvärr så hade ju mamma hunnit att åkt så det blev ingen träning för min del :(

Ska gå ut med grannens hund om en stund, så då blir det promenad iaf :)

sen efter det får vi se vad det blir :)
blir nog lugnt bara :)

ha det så bra
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0