Om Helgen :)

Helgen har varit underbar !! :D
Har tillbringat den i Degerfors för Tina var själv i hennes mammas hus så vi var där :)
Det har varit jätte mysigt och roligt :)

I lördags kom vännerna och grillade och vi umgick :)
Vissa drack också och andra inte.
Eller det var nog bara jag, Therre och Dennis som inte drack :P
Men Therre och Dennis körde bil, och jag var inge sugen på att dricka plus att jag har fått på mig värsta förkylningen så orkade inte direkt dricka då.
Men det var grymt roligt iaf och jätte mysigt :D
Satt på altanen och pratade och skrattade ! gud vad vi skrattade :P
Så det var en otroligt lyckad kväll :D
Tack alla som var där <3<3<3 Ni är bäst <3

Annars har Tina och jag bara tagit det lugnt eftersom jag inte mår bra :(
förkylningen har bara blivit värre och jag känner mig även hängig :/
usch usch . . . .
Men jag har haft en kanon bra helg och fler av dessa ska det bli :D

Ikväll har man kollat på Tyskland-Spanien !
Otroligt bra match jag SPANIEN VANN !!! Precis vad jag ville :D
Fernando Torres, uj uj ;P
Han kan han ;)
Nej men dom var värda detta i alla fall :D:D


Nu blir det sängen för min del, grymt trött och mår inge bra.

Så nu blir det att bara ta det lugnt!


Love Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0