Midsommardagen

Tina och jag åkte in till Karlskoga vid 12.00.
Så när vi kom hem hit så gick vi till grannen för att släppa in katten, har varit kattvakt nämligen ;)
Sen gick vi in till mig och käkade stekt ägg på mackor :) mums på det :p och mätt blev man kan jag säga ;)
Efter det så ringde jag pappa och hörde vad han gjorde (han har nämligen varit i Karlskoga under helgen), han var inte så långt härifrån så jag och Tina gick dit, för vi tänkte följa med han och Veronica till våran stuga sen :)
Så vi åkte och handlade sen åkte vi till stugan :)
visade runt lite för Tina eftersom hon aldrig har varit där, plus att inte jag har varit där på flera år så det hade hänt en hel del nya saker där :P
Sen fikade vi lite och kollade på tv :) mys :)
efter några timmar blev det maat :) satt ute, blåste lite men vi satt i ett vindskydd typ så gick bra ändå :)
Helen och Patrik med barnen kom även dit :)
sen åt vi lite jordgubbar lite snabbt för Tina och jag skulle med bussen hem vid 19.
Så där har vi varit hela dagen idag :)
det var mysigt faktiskt :)
inte ofta jag umgås med min pappa längre så det var kul.

Veronica ville jättegärna att jag skulle följa med imorgon till Norge.
Så jag sa ja, att det kunde jag väl göra.
var meningen först att jag skulle stanna där i en vecka men när jag kom hem så kände jag att nej jag vill inte vara där så länge, åker hem på fredag istället, så jag är hemma till helgen.

Men nu har jag fått världens beslutångest =/
vet inte om jag ska följa med eller inte :S
usch det är så jäkla jobbigt, vet verkligen inte hur jag ska göra :(:(
hjälp någon !!!
Känns så dumt på ett sätt när jag har sagt ja redan, men ändå :/
åååhhh...
ska jag stanna hemma eller inte ???
det är frågan !!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

Vad ska ni göra i Norge? :)

2008-06-22 @ 20:04:35
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0