Måndag

Och så var det måndag igen!

Gick upp 07.40 idag, grymt tidigt för min del! har inte gått upp så tidigt efter studenten, så det kändes verkligen.
Hade körlektion idag 08.40, det gick hyfsat faktiskt :), eller det gick bra. Bara det att jag genar lite när jag ska svänga åt vänster :P hehe, så det måste jag skärpa mig med ;)

Efter körlektionen stannade jag kvar på trafikskolan för att plugga lite.
Vettefan hur många poäng man måste ha för att bli godkänd på deras datorer, jag fick 60 poäng av 70 och då blev jag underkänd :S då blev jag så förbannad så jag gjorde om testet, och då fick jag 63 poäng av 70 och då blev jag godkänd! Thanks ;p
Men jag har en bit kvar, måste bli godkänd på många test till innan jag är klar för uppskrivningen, så jag ska nog knalla dit imorgon med och sitta en stund, beror på när jag vaknar och så imorgon! :)

Efter trafikskolan så gick jag in till kringlan eller vad det heter precis bredvid, köpte ett wienerbröd som jag mumsade på på vägen hem :P gött som fan var det ;D
Gick och la mig i sängen på en gång när jag kom hem, klockan var kanske 12.00 då. Jag var verkligen dyng trrött!
Vaknade lite då och då eftersom jag fick sms, men sen gick jag upp 14.40 för då fick jag sms av mamma att det var fika, hon hade bakat bullar :) älskar nybakade bullar! det är så jäkla gött!! klämde i mig 3 stycken :$

Åkte in till Tina vid 16.00, vi kollade på tv, gosade med kattungarna !! (vill ha en!!!) så himla söta är dom! vi åkte även till kronhallen och handla lite, och bara tog det lugnt helt enkelt :)

När jag kom hem från Degerfors så har jag inte gjort så mycket :) ätit lite och sådär :)

Imorgon är det träning och det lääääängtar jag till kan jag ju säga :P
fan vad gött det ska bli :D:D

Nej nu ska jag ta en ditt inne på bilddagboken sen ska jag krypa ner under täcket och kollat på vänner :) love!

Puss & Kram
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0