Karlskoga festen dag 2 ;)

Idag vaknade jag vid 10, tidigt !!!
När jag hade gjort ordning mig så fick jag skjuts till ni vet nog vad ;) TRAFIKSKOLAN ;) skräll :P
Satt där i flera timmar idag med och pluggade.
Sen när jag hade gjort flera tester, dom som man ska göra, så frågade jag hur många tester man måste göra för att kunna boka uppskrivning. Hon sa att jag hade gjort mer än vad jag behövde göra, eller alltså.. jag kunde ha bokat lite innan, men man ska göra alla tester iaf :)
Har några tester kvar, eller det är typ mina svåraste frågor och sådär som är kvar, så nu ni, nu har jag bokat uppskrivning ;P Men jag säger inte NÄR det är.
Fast jag kommer inte kunna hålla mig än då skulle jag tro :P haha, men ska försöka :)
Men skönt att det är bokat iaf :D

När jag kom hem från trafikskolan så ville mamma att jag skulle följa med till tippen med henne, hon har härjat så mycket i trädgården, så hon skulle iväg och slänga massa trä plankor. Jag följde med och hjälpte till att lasta av skiten, suck!

När jag kom hem från tippen så satt Tina och väntade på mig, vi åkte direkt till AC foto eller vad det heter för Tina skulle hämta studentkort och balkort. Hon fick välja ut 4 studentbilder av 8 stycken och 4 balbilder av 8 stycken, så hjälpte henne att välja :) grymt svårt var det! alla bilder var ju så fina :)
Btw, när får vi vårat studentkort på klassen ???? :S

Efter det åkte vi hem till mig, jag duschade och käkade, sen mötte vi Erika och gick till stan där Karlskoga festen höll på.
Gick runt lite, kollade lite på Lotta Engberg, inte bra !!
Gick till willys och handlade lite, eller Erika och Tina gjorde det.. sen drog vi hem. Så jävla trist var det på stan, inget att hurra för i alla fall !!


Tina och jag fick skjuts hem av Erika sen kollade vi på ett Rena Rama Rolf avsnitt :P

Efter det åkte Tina hem och nu sitter jag här . . . .

Usch jag har kommit in i någon panik grejj nu tror jag :S
Känner mig så jävla tjock !!!
Fattar inte varför :S
Har kommit in i någon fas nu känner jag.. usch :'(
Så imorgon ska jag nog ta en långpromenad när jag har vaknat.
Sen vid 18.00 ska jag hjälpa grannen att gå ut med Zelda så då tänkte jag ta en långpromenad då med :)
Så här vill jag inte ha det, vill inte känna såhär :(

Har även lite panik för jobb :(
usch !
Känns som jag aldrig kommer få något jobb :( :(

Aja..
Ska kika runt lite nu på internet..

// Jenny



Kommentarer
Postat av: Murra

Jenny! När har du uppskrivning? :)

Ja ellerhuur, när får vi studentfotot lixom?!



Ska du inte med på lördag? Men :S Det kanske inte är så många som är på eller? :O

2008-06-26 @ 23:13:10
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag säger inte när jag har uppskrivning ;)

Imorn ska jag förbi och höra när vi får studentfotot, kan höra av mig till dig när jag har fått mer info om det :)

2008-06-30 @ 23:38:45
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0