Gött med Fredag :)

Idag vaknade jag 10.20 !! TIDIGT !!!! låg kvar en liten stund i sängen innan jag gick upp, gött gött.

Fixade lite i mitt rum, la in tvätt osv. sen gjorde jag iordning mig för stan.
Gick själv upp och köpte present till Therre, suck vilken tråkig present, förlåt Therre.
Imorgon är det din dag gumman :) Hoppas verkligen du följer imorgon kväll på fest :)<3

Är hundvakt idag och i helgen :)
Mys Mys. Zelda är så söt så :)
Tina är här och håller mig sällskap, snällt <3

Ska snart götta oss lite med chips och dip och även kolla på film :)

Kommer nog få lite studentbilder idag av Linnea, om allt går bra dvs.
Får hoppas på det bästa :)

Ha en bra fredagkväll :)
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0