Tisdag och bilder på söta kattungar :)

Fy fan, idag vaknade jag 07.45 av den jäkla rethostan !!
låg till 08.30 och hostade konstant! kunde knappt somna om ju, men till slut gjorde jag det iaf, tills Brorsans klocka ringde vid 10.30. SUCK! Blev tokig så jag gick upp.

Gjorde mig i ordning för stan med Therre, men först gick jag en promenad med Linnea och pratade lite, för hon åkte nämligen till Grebbestad idag (FUSK), hon kommer hem på söndag.
När vi hade gått promenaden, så gick jag till Therre :)
Sen stan, kikade i "alla" affärer som gick väldigt fort, sen gick vi till fotografen saxin för att höra om våra studentklassfoton :) självklart var det lunchstängt när vi kom dit, så vi fick gå på stan en timme till och fördriva tiden tills dom öppnade igen.

Vi gick dit iaf när dom hade öppnat och våran kära klass är dom enda som inte har betalat inom klassen, så alla som vill ha klasskortet ska gå dit och så får man köpa det där, kostar 150 kr :) så nu vet ni det ;)

Imorgon ska man upp tidigt, redan klockan 08.00.
Ska med och skjutsa folk till Arvika festivalen, så ska hålla Therre sällskap så hon slipper åka själv hem därifrån sen.
Så måste försöka somna tidigt ikväll!

Tänkte lägga in lite bilder på Tinas kattungar :)
Dom är såååååå otroligt söta !
Så titta och njut ;)
Har även en bild på kattungarnas mamma, och en bild på Zelda (hunden som jag jämt är hundvakt åt), hon ligger så himla sött på bollen och kollar på tv :P
Sen en bild på mig om är tagen igår kväll när jag satt vid datorn :P haha.

Ska försöka ta ett kort med mobilen på studentfotot så kan jag lägga in det på datorn imorn :)
Måste bara komma ihåg det också ;)

Men titta nu på bilderna och njut av dom söta djuren :)

Love Jenny

                                


                   

     

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hjälp vilka sötnosar!!^^ Smälter direkt:)



Ha en toppenbra dag imorron!

2008-07-01 @ 22:23:35
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: jenny

Jaa dom är grymt söta :)

haha tack så mycket :)

detsamma! :D

2008-07-01 @ 22:45:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0