Studentfotot och hjälp med hårfärg !!!!

Tänkte lägga in studentklassfotot här nedanför :)
Tyvärr så har jag tagit kortet med min mobil, och kortet är inramat så det glänser lite av glaset.
Men man ser lite iaf :)
Jag sitter tvåa från vänster :)
HP3 <3<3<3


Förresten, lägger in en bild på mig här också,
Ska jag ha den färgen på håret som jag har på bilden, eller ska jag ha min naturliga hårfärg som jag har nu ?????
Skriv gärna vad ni tycker :)


Fest i helgen ??

//Jenny



   Studentfotot :)




Ska jag ha denna hårfärg eller min naturliga??
Hjälp !!

Kommentarer
Postat av: kajsd

den ska du ha

2008-07-06 @ 04:40:39
Postat av: Linnea

Lika snygg i båda! ;D <3<3

2008-07-08 @ 23:11:53
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0