örebro och shoppat :)

Min dag idag då :)

Först så tog jag det lugnt på morgonen..
ungefär vid 12.30 så knallade jag upp på stan för att gå till oj oj oj och lämna lite uppgifter till Madde.
Fick träffa Emma som jobbar där nu och hon skulle ringa mig ifall det är någon som blir sjuk eller om det är mycket folk :)
Madde var inte där men det visste jag, hon har en liten semester nu :)

Sen gick jag och tog ut pengar och sen gick jag till h.m och köpte ett par svarta shorts.
Får se om jag ska ha dom på lördag :) beror lite på vädret.

Sen gick jag hemåt och mamma och jag spelde Yatzy medans jag väntade på att Tina skulle komma och hämta mig för vi skulle till Örebro :)
Mamma vann en omgång på yatzy och jag vann en gång också ;)
hahaa jag skrattade så jag grät den gången jag vann, det gick så jävla dåligt för mamma :P hahaha :D

sen bar det iväg till Ikea och Marieberg :)
På ikea köpte inte jag någonting men Tina köpte lite saker till lägenheten :)
På Marieberg så köpte jag ett vitt linne och ett halsband :)
Tina hittade tyvärr ingenting, vi letade som fan eftersom hon ska på bröllop på lördag men hon är ju sååå kräsen den där bruden :p inget som passade henne ;) så negativ med :P hahaha :D

Men Linnea och jag ska träffas imorgon förmiddag och försöka leta fram lite kläder som Linnea har som vi kan tro att Tina sätter på sig ;) Annars vet jag inte vad hon ska göra...
Får hoppas att det ordnar sig iaf :)

Detta har varit min dag idag :)

Ska snart gå ner och käka sen blir det duschen.

Kan det inte bli lördag någon gång??!
Ska bli så roligt och träffa alla igen :)

ha det gött :)
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Haha aa det är bra Jenny! :D Ja lätt, jag ska önska den ;)

2008-08-02 @ 16:16:26
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0