Om gårdagen

Mm. min dag igår blev inge rolig alls :(
När jag vaknade så fick jag värsta rycket av att storstäda mitt rum, så det gjorde jag :)
Blev jättefint och jag blev nöjd :)
Inte ofta det är så städat i mitt rum ;)
Sen kom Tina in en stund, vi gjorde inte så mycket.

Sen small det, gick så fort!
Kände mig dålig.
och det blev bara värre och värre.
Frös som en jävla idiot, märkte på en gång då att jag hade feber.
Sen hade jag halsont, gjorde ont när jag svalde.
Så det gick dyng fort verkligen, feber och halsont.. jippi !!

Så inatt har jag inte sovit alls mycket.
vaknade typ hela tiden.
säkert minst 7 gånger vaknade jag under natten.

Och idag, ja då mådde jag lika dåligt på morgonen.
La mig i mammas säng och sov där en stund..
sen kom mamma hem med Ipren så jag tog det på en gång!
Efter det gick febern ur mig, för jag svettas som fan, och det är ju ett tecken på att febern går ur.
Så jag blev piggare efter ipren faktiskt :)
Känns mycket skönt :)
Är mest trött nu bara eftersom jag inte sov bra inatt.
Sen har jag ont i halsen än, och är tjock i halsen.. så det låter som att jag är förkyld men det är jag inte, utan det är halsen som härjar :P

Får hoppas det går över snart.
Skönt att inte ha någon feber nu iaf :)

Fick rena rama rolf dvd 3 och 4 av Tina idag :D:D
Tack gumman :D <3
Har ju dvd 1 0ch 2, så ville ju ha 3 och 4 med :D
perfekt ju :D

Nej nu blir det fan och lägga sig.

Ska till Oj Oj Oj imorn och kolla vilka tider det är jag ska jobba :D

Ha det så bra !

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

Det är inte alla avsnitt av rena rama rolf. det har ju kommit rena rama rolf boxar nu också :) Sugen på dom faktiskt :)

2008-07-10 @ 22:23:21
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0