nej vad blir det?

ja, det kan man ju undra..
Jag känner verkligen att jag inte har någon ork att skriva blogg..
Känns ju inte som om jag har någonting att skriva om :S

kan lika gärna skriva när jag har gjort något speciellt..
fast åt andra sidan så är det skönt att skriva av sig ibland :)

Idag har jag varit på stan och gjort några ärenden :)
Blev även Tinas lägenhet och målat igen :)
Ska bli gött när allt är klart där sen :)
Gud vad jag kommer vara där ;)
hahahaha ;D

Om en vecka drar brorsan till Sunny beach, gd vad GÖTT det ska bli utan honom ;)

Emelie, hur blir det i helgen nu då? ;)
Wall, du är på isånna fall, det är ett måste ;)

// Puss Jenny



Kommentarer
Postat av: Murra

Jag vet inte jenny, jag måste kanske svika er :( Jag tror jerry har planerat något, vi firar 3 år & grejer :P Men jag vet inte riktigt, fredag kanske? Men annars är det ju hos Blirren nästa helg, och sen stugan helgen därpå :D Puss

2008-07-23 @ 11:27:27
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej, men det är lugnt :)

Förstår ju om ni ska fira 3 år :) grattis :)

Jaa men då jag vi vänta till nästa helg ;)

Hade glömt bort att vi skulle vara hos Blirren då.

2008-07-23 @ 12:42:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0