Måndag

Natten till idag har man sovit lite mer i alla fall..
fast har vaknat flera gånger av min jäkla rethosta..
den går aldrig över.
Och ont i halsen har jag fortfarande.
Imorgon är det exakt en vecka sen jag blev sjuk, och det har inte gått över än.
Helt otroligt.

Jag duschade och sådär när jag hade vaknat, bara tog det lugnt.

Gick till Linneas mormors lägenhet där Linnea var för hon hade städat lite för hon har varit där när hennes mormor har varit i Grebbestad.
Hjälpte henne att bära hem saker och sådär.

Efter det gick vi på en promenad med hennes hundar.
Sen när vi hade gjort det så gick vi till olyckplatsen och tände ljus och la några blommor där.

Sen gick vi en liten promenad efter det och hon berättade hur hennes helg hade varit nere i Grebbestad.

Sen blev jag så otroligt sugen på kladdkaka så när jag kom hem så började jag baka :P
Gött med kladdkaka :)
Har inte gjort så mycket mer idag.

Ska vara hundvakt imorgon till på torsdag.
Har även körlektion imorgon.
får se hur det kommer att gå.
Har inte kört på ett tag heller.

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0