Lördag och 50 års fest

Natten till idag var lika jobbig den, somnade vid 04.30 och vaknade då och då hela tiden.
men sov till typ 09.30 i alla fall. så längre än 30 minuter ;)
Var hur trött som helst verkligen när jag gick upp.

Tina kom in till mig, vi fixade present till mamma eftersom hon hade 50 års fest.
Vi gick först till apoteket så jag kunde köpa tabletter för min jäkla hosta.
Sen gick vi till oj oj oj och handlade lite där.

Kom hem och gjorde ordning present, blev ett fat med vin och vindruvor och så :)

Sen klockan 18.00 kom alla hit :)
Mamma öppnade paket och sådär :)
Sen satte vi oss och käkade smörgåstårta, inte det godaste direkt om jag får säga så.
Sen blev det musik :)
Brorsan och två av hans kompisar spelade gitarr och sjöng :)

Mysig kväll med släkt och vänner :)

Tyvärr har jag smittat Tina så hon kände sig dålig på kvällen :(
Förlåt gumman :( <3
Du får smitta ner mig någon gång när du blir sjuk först ;)

Så det var min lördag det.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0