Kyrkogården

Idag vaknade jag 12.00, skönt :)
jobbigt väder ute bara, men ändå mysigt på ett sätt :)

Gick på två promenader med Linnea idag :p
Hon orkade inte ta med båda hundarna på promenaden, så hon tog den ena först ;P
Sen gick vi med den andra :)
Men det var skönt att gå faktiskt :)

Var meningen att jag skulle städa mitt rum idag, men blev det så eller ?
NEJ !
Så imorn ska jag ta tag i rummet verkligen!
Det är ett måste.

Ikväll gick jag till kyrkogården för att hälsa på Farfar <3
Är där alldelses för sällan :(
Satt hos honom i över 40 minuter.
Satt och tänkte och bara njöt av tystnaden.
Saknar dig farfar :( <3

Hälsade även på Eric när jag var där.
gud vad åren går fort ! helt sjukt.

Jag frös så in i norden när jag kom hem från kyrkogården så var tvungen att hoppa in i duschen på en gång.
Men det var verkligen värt att frysa!

Måste gå dit oftare och hälsa på, händer inte alls ofta att jag går dit faktiskt.

Tog lite kort när jag satt där.
Lägger in dom här nedanför.

Blir nog en film nu.

// Jenny










 Hade inte med mig något.
Så det fick bli en blomma från en buske.
Bättre än ingenting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0