Hp3 och stugan :)

Igår blev det fika med några i gamla Hp3 ;)
Det var jag, emelie, Blirren, Wall, Catte och Paath :)
Mysigt mysigt :)
Sen åkte vi ut till lunedet för att kolla på djuren ;P
Efter det var ja tvungen att åka hemåt för jag skulle till stugan med brorsan och hälsa på pappa med flera där.

var kvari stugan till klockan var 01.00.
Kände att då var det dags att åka hem kanske :p

Men det var trevligt faktiskt :)
Träffade två av Veronicas barn.
Dennis som är 14 år och så Julia som är 7 :)
En grymt go tjej som är jäkligt duktig på att argumentera :P
hahaha :D
Nej men det var mysigt men det blåste ju storm där ute!!
fast vi satt ute i alla fall, det gick ändå ;)


Blir väl att åka till Norge om ett tag och se hur dom bor där.
Och så jag får träffa Carolina också.
Men när det blir det vet jag inte??


Puss Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0