Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men nu är det såhär att Tina har köpt en lägenhet här i Karlskoga så jag har hjälpt henne massor och packat upp lite och även målat i hallen, så vi har haft fullt upp helt enkelt.
Och vi är inte klara än men det kommer bli såååå bra :D :D
Är så glad för Tinas skull :D
Så det är nog där jag kommer att vara nu ganska så mycket och hjälpa till så hon får i ordning.
Ska även måla om i vardagsrummet också.
men jag tycker bara det är kul att måla så det gör inte mig något :)

Så nu vet ni varför jag har uppdaterat så dåligt.

Har varit en lugn helg för mig :)
Gött de ibland faktiskt :D

Hundvakt idag tills imorn.

Puss Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0