Arvika

Idag gick man upp klockan 08.00 för jag skulle till Arvika, så skulle åka 09.00.
Shiiit vad varmt det var i bilen då, ingen AC !!! fast det var varmare hem än vad det var dit.
Therre skjutsade två kompisar till Arvika för dom skulle på festivalen, så jag följde med som sällskap annars skulle Therre få åka hem själv och det är ju lite tråkigt faktiskt.

När vi kom fram så fick vi åka till en parkering för att sedan ta en buss till festivalområdet med all packning.
När vi kom fram dit så hjälptes vi åt att bära all packning.
Sen fick jag och Therre vänta utanför området medans dom andra gick in och lämnade några saker, sen kom dom tillbaka och hämtade resten av sakerna.

Therre och jag gick tillbaka till bussen, fick vänta iofs på bussen ett tag.
kostade 20 kr för en enkeltur !! rena rånet ju !! :O

Jaja, sen drog vi hemåt igen Therre och jag :)
kändes som en evighet innan man kom hem tyckte ja.

Snacka om att man blev sugen på att gå på en festival :P
Nästa år, då ska vi iväg ;)
Så är det bara ;D

Nej nu blir det annat :)

Ha det gött i solen :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

Vilken utav campingarna var de på?? den i skogen eller? för då får man fan gå ihjäl sig inte kul.

2008-07-05 @ 16:56:14
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag är på! ;D

2008-07-08 @ 23:14:12
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0